додаткове меню
Установіть відповідність між художнім засобом і твором, у якому він використаний
  • 1 – епітет
  • 2 – порівняння
  • 3 – метафора
  • 4 – метонімія
  • А – «...Третього дня під полудень упали стяги Ігореві» («Слово о полку Ігоревім»)
  • Б – «Уся його Вітчизна ось так — на колесах по загеттю, розчавлена, розшматована, знеособлена... в бруді,... розпачі! Голодна! безвихідна!., безперспективна!..» («Тигролови» І. Багряного)
  • В – «Двадцять три роки, кажу, носю я це прізвище, і воно, як віспа на житті...» («Мина Мазайло» М. Куліша)
  • Г – В соняшника були руки і ноги,/ Було тіло шорстке і зелене./ Він бігав наввипередки з вітром,/Він вилазив на грушу, і рвав у пазуху гнилиці,/ І купався коло млина, і лежав у піску,/ І стріляв горобців із рогатки. («Балада про соняшник» І. Драча)
  • Д – «Людвигу, ти мусиш знати, у цього народу є нічим і ніколи не при- крита ахілесова п'ята. Ці люди абсолютно позбавлені вміння прощати один одному незгоди навіть в ім'я інтересів загальних...» («Україна вогні» О.Довженка)

Виберіть правильний варіант

виконується завантаження

Завдання передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один відповідник, позначений буквою. Поставте позначки на перетині відповідних рядків (цифри) і стовбчиків (букви).

виконується завантаження