Установіть відповідність між художнім засобом і твором, у якому він використаний
- 1 – епітет
- 2 – порівняння
- 3 – метафора
- 4 – метонімія
- А – «...Третього дня під полудень упали стяги Ігореві» («Слово о полку Ігоревім»)
- Б – «Уся його Вітчизна ось так — на колесах по загеттю, розчавлена, розшматована, знеособлена... в бруді,... розпачі! Голодна! безвихідна!., безперспективна!..» («Тигролови» І. Багряного)
- В – «Двадцять три роки, кажу, носю я це прізвище, і воно, як віспа на житті...» («Мина Мазайло» М. Куліша)
- Г – В соняшника були руки і ноги,/ Було тіло шорстке і зелене./ Він бігав наввипередки з вітром,/Він вилазив на грушу, і рвав у пазуху гнилиці,/ І купався коло млина, і лежав у піску,/ І стріляв горобців із рогатки. («Балада про соняшник» І. Драча)
- Д – «Людвигу, ти мусиш знати, у цього народу є нічим і ніколи не при- крита ахілесова п'ята. Ці люди абсолютно позбавлені вміння прощати один одному незгоди навіть в ім'я інтересів загальних...» («Україна вогні» О.Довженка)
Виберіть правильний варіант
Завдання передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один відповідник, позначений буквою. Поставте позначки на перетині відповідних рядків (цифри) і стовбчиків (букви).