додаткове меню
Установіть відповідність між художнім засобом і уривком із твору, в якому він використаний
  • 1 – епітет
  • 2 – порівняння
  • 3 – метафора
  • 4 – метонімія
  • А – ...Третього дня під полудень упали стяги Ігореві. («Слово про похід Ігорів»)
  • Б – Уся його Вітчизна ось так — на колесах по загеттю, розчавлена, розшматована, знеособлена... в бруді,... розпачі! Голодна! безвихідна!.. безперспективна!.. («Тигролови» І. Багряного)
  • В – Двадцять три роки, кажу, носю я це прізвище, і воно, як віспа на ж иттів («Мина М азайло» М. Куліша)
  • Г – В соняшника були руки і ноги, Було тіло шорстке і зелене. Він бігав наввипередки з вітром,Він вилазив на грушу, і рвав у пазуху гнилиці, І купався коло млина, і лежав у піску, І стріляв горобців із рогатки. («Балада про соняшник» І. Драча)
  • Д – Людвигу, ти мусиш знати, у цього народу є нічим і ніколи не прикрита ахілесова п’ята. Ці люди абсолютно позбавлені вміння прощати один одному незгоди навіть в ім ’я інтересів загальних... («Україна в огні» О. Довженка)

Виберіть правильний варіант

виконується завантаження

Завдання передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один відповідник, позначений буквою. Поставте позначки на перетині відповідних рядків (цифри) і стовбчиків (букви).

виконується завантаження